BURMISTRZ WOLSZTYNA
OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO
DYREKTORA GMINNEGO ZESPOŁU OBSŁUGI EKONOMICZNEJ
I ADMINISTRACYJNEJ OŚWIATY W WOLSZTYNIE
I. Wymagania kwalifikacyjne:
1) niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) co najmniej 3 letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
c) obywatelstwo polskie,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) nieposzlakowana opinia.
2) dodatkowe:
a) znajomość zagadnień z zakresu ustaw o: systemie oświaty, karty nauczyciela, finansach publicznych, zamówieniach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, kodeks pracy.
II. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku, a w szczególności:
III. Warunki pracy na stanowisku:
1) w pełnym wymiarze czasu pracy;
2) z wykorzystaniem urządzeń i narzędzi teleinformatycznych;
3) biuro usytuowane na II piętrze;
4) budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo – w budynku znajduje się winda;
5) praca wymagająca dużej odporności na stres, umiejętności podejmowania decyzji, kontaktów z placówkami oświatowymi w zakresie realizacji zadań, umiejętności zarządzania zasobami ludzkimi.
IV. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV);
3) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy;
4) własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
a) nieposzlakowanej opinii,
b) niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
c) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
d) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r., poz. 1202 ze zm.),
e) posiadanym obywatelstwie polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy;
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe*;
6) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy*;
7) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na wykonywanie pracy na danym stanowisku.
V. Termin, miejsce i forma składania dokumentów:
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne można złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego, Rynek 1 – w Biurze Obsługi Klienta lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Wolsztynie, ul. Rynek 1, 64-200 Wolsztyn.
2) Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Miejskiego lub przesłane pocztą powinny znajdować się w zamkniętej kopercie z podaniem oznaczenia, jakiego naboru dotyczą.
3) Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 kwietnia 2016 roku do godz. 14.00.
4) O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia do Urzędu.
5) Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
6) O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną powiadomieni pisemnie lub telefonicznie.
Wolsztyn, 5 kwietnia 2016 r.
/-/ Wojciech Lis
Burmistrz Wolsztyna
* kandydat może być zobowiązany do okazania, w wyznaczonym terminie, oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego
UWAGA: zastrzega się prawo unieważnienia naboru, bądź niewybrania kandydata/kandydatki bez podania przyczyny
ZAŁĄCZNIKI: