Związek Międzygminny „Obra” ogłasza nabór wniosków na usunięcie, przy współudziale środków z WFOŚiGW w Poznaniu, wyrobów zawierających azbest (wza) znajdujących się na nieruchomościach w gminach: Przemęt, Siedlec, Wolsztyn, a będących własnością osób fizycznych. Program usuwania wza realizowany będzie w okresie od 2 maja do 30 września 2016 roku. Zainteresowane osoby wnioski mogą pobrać bezpośrednio w biurze Związku, tj. Berzyna 6 lub ze strony internetowej www.zmobra.pl zakładka „Azbest – dofinansowanie, wymagane dokumenty do pobrania”.
Wypełniony wniosek oraz podpisane porozumienie i oświadczenie należy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do 31 marca br. do biura Związku.
Zasady usuwania wza pozostają bez zmian – szczegółowe informacje udzielają pracownicy Związku pod nr tel. 68 347 42 70 lub za pomocą poczty elektronicznej e-mail: zmobra@wolsztyn.pl